0
потреба є, але вона не є такою великоюі фактично сама потреба в тому щоб зробити меню трохи зрозумілішим і зручнішим…
а оскільки, наприклад, я провожу за Кукорамою дуже багато часу то в мене погляд вже «замилений»і треба такий собі погляд зі сторони.
avatar

Scratch

  • 15 апреля 2015, 18:44
0
рейтинг то теж така собі штука. наприклад у мене з-за давності перебування на сайті і т.п. досить високий рейтинг, хоча я власне не активно публікую рецепти
а загалом, ось тут ми окремо вже обговорюємо щодо конкурсів, тож перегляньте може якісь цікаві поради будуть cookorama.net/uk/blog/konkursy/pogovorymu-pro-konkursy-i-ne-tilky.html
avatar

Scratch

  • 15 апреля 2015, 17:57
0
ну, кількість неконкурсних ми поки не конкретизуємо, а щодо конкурсних — ну не менше 2х це 100%, 2-3 шт. десь так буде…
avatar

Scratch

  • 15 апреля 2015, 12:48
0
ще ні, то ми наступні обговорюємо
avatar

Scratch

  • 14 апреля 2015, 09:14
0
ну, це ми власне вже обговорюємо як воно має бути
2. так, я теж думаю що від 3 до 5 рецептів буде нормально. в залежності від тематики конкурсу.
4. це вже в цьому конкурсі буде.
avatar

Scratch

  • 07 апреля 2015, 12:58
0
щось знову всі затихли
тож продовжуємо полемізувати.
щодо конкурсів, не менш важливими є і самі умови. виходячи з того що вже було оголошено в цьому обговоренні маю такі думки.
1. буде оголошена мінімальна кількість покрокових фото, що мають бути в рецепті.
2. також треба обумовити і мінімальну кількість конкурсних рецептів, які має виставити автор щоб стати учасником конкурсу. кількість, думаю, має бути відносно невелика (бо час то така штука якої постійно не хватає), але такою щоб відсікти зайве. на мою думку, це може бути від 3 до 5 рецептів.
3. окрім того під час проведення конкурсу, автор має виставити і неконкурсні роботи.
якось так. в кого ще які є пропозиції?
avatar

Scratch

  • 07 апреля 2015, 11:49
0
в принципі так, все досить просто.
то я вже трохи собі мудрую як би його щоб взагалі супер було б зробити
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 21:17
0
до того ж, зрозуміло, що в залежності від рецепту кількість фото може варіюватися. але, згоден, на майбутнє цей момент будемо оговорювати.
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 21:16
0
в цей раз, оскільки давно конкурсів не було, вирішили не надто ускладнювати умови. надалі мінімальна кількість буде оговорюватися.
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 21:09
0
ну я це написав не з метою вас образити, а як приклад того, як відсутністю такої умови можуть скористатися «ловці призів»… тож не ображайтеся)
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 17:22
0
я коли голодний, їм все

варіант, але тут теж треба передбачити момент щоб голосувати могли тільки ті хто взяв участь у конкурсі… і якщо номінацій буде декілька, а учасників буде досить багато, то то ще той списочок буде))
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 15:33
0
щодо форми опитування, тут теж треба все продумати. наприклад якщо користувачі будуть вбивати туди імена авторів, то можуть банально помилитись в написанні і тоді цей голос не зарахується. адміни теж люди і цей момент можуть прохлопати
тобто треба якийсь механізм по алгоритму щоб автор долучався/відмічався як учасник конкурсу, а його ім'я відповідно було у випадаючому меню… якось так…
щодо дня голосування, то тут, думаю не принципово якщо буде певний період — я наприклад, в вихідні стараюся максимально уникати Інтернету і комп'ютера і присвятити себе домашнім справам, спілкуванню вживу і т.п.

на рахунок субпродуктів це ви зря
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 15:12
0
о! от тут дуже конструктивно і чітко, пані Леся описала підводні камені.
і висновок суттєвий, хоча і його треба ще обміркувати. можливо краще зробити якусь форму для голосування де кулінари-конкурсанти будуть вносити своїх фаворитів (ми в свою чергу матимемо доступ до цього щоб аналізувати користувачів), а в певний час ці результати будуть автоматично висвітлюватися, щоб не було нюансів з людським фактором, чіткістю періоду голосування і т.п.
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 14:28
0
Тематичні конкурси — це не є проблемою взагалі, аби тільки була активність
Щодо заохочувальних призів — колись ми таке робили і розсилали фірмові кружки авторам що активно публікували рецепти. Можливо прийшов час відродити таку традицію…

До другого вашого питання: так, треба покрокові фото. Це одразу було оголошено в умовах конкурсу і це є досить суттєвою умовою, адже «нащелкать» рецептів з лише фото готової страви — це дуже легко і просто: йдемо вгості, там фоткаємо їжу і все
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 14:23
0
а. добре що поправили.
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 13:47
0
поговоримо про конкурси і не тільки
а щодо конкурсів, тут — згоден. але таких випадків в нас, на радість, не було
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 13:39
0
буду по порядку
Щодо ІР адреси — ну тут легко можна це обійти банально користуючись загальними Wi-Fi у торгових центрах, потім вдома, у друзів, знов ж таки, і т.п. тож «вирахувати по ІР» зараз коли Інтернет посюди — не 100% варіант)
1. щодо кількості конкурсних робіт — слушна думка.
2. ну, якщо призові місця будуть обиратися певним голосуванням спільноти, не думаю, що такі рецепти матимуть шанс на перемогу і автор це прекрасно розуміє. в цьому і полягає ціль нашого обговорення — створити справедливу і об'єктивну систему оцінювання…
3. аргументація вибору — так, потрібна. але по великому рахунку це теж відносна штука. можна просто написати: «бо цей рецепт мені нра» і все. теж аргумент
4. допускати такі рецепти на конкурси не треба, згоден. але щодо того факту коли людина приготувала страву нашого кулінара, але з своїми доповненнями і інтерпретаціями і виставила його просто так на сайті як окрему публікацію — чому б і ні? це вже добровільний вибір кожного. до того ж є багато страв і рецептів авторство яких ну дуже складна справа. наприклад, той же салат Олів'є… але якщо кулінар зробив його на свій смак, поексперементував з інгредієнтами і т.п. — чому б і не опублікувати як окремий рецепт?
5. щодо відгуків… ну, власне, програмно відділити позитивні відгуки від непозитивних фактично нереально, а робити це вручну — тежвраховувати кількість комментарів до рейтингу рецепту/автора теж спірно, адже в коментарях можно говорити і просто «за життя»… тут не так все просто.
6. власне, обрання рецепту «в улюблене» це вже такий собі комплімент авторуале щодо того щоб це відображалося на рейтингу — слушна думка, як я вже це і писав. єдине, що тут треба також проробити такий момент щоб автор розумів за що йому нарахувався рейтинг, адже слідкувати за всіма користувачами авторові буде накладно
7. теж варіант і слушно, але при умові що в конкурсах будуть брати участь багато авторів. адже якщо у нас візьмуть участь декілька користувачів, то на наступні і учасників не буде
Поговорити є про щоДля цього цей пост і є
avatar

Scratch

  • 06 апреля 2015, 13:27
0
доповнив щодо голосування за номінації лише учасниками конкурсу, щодо цієї ситуації що ви описали — будемо разом чатувати
avatar

Scratch

  • 04 апреля 2015, 13:22
0
отже внесені ще доповнення до умов.
сподіваюсь тепер все буде ОК
і нагадую, що в понеділок почнемо обговорювати конкурси та їх умови на Кукорамі, разом виводити, так сказати, формулу успіху.
думаю, ще багато чого іншого обговоримо.
avatar

Scratch

  • 03 апреля 2015, 14:22