0
тут можливо я не зовсім зрозуміло зформулював свою думку.
я тут маю на увазі, що є у нас багато авторів які, без образ, але не дотягують до рівня наших самих популярних авторів. але в той же час публікують рецепти, приймають участь у обовореннях і т.п. і демонструють старання зробити свої рецепти гарними і прогресують в цьому. то от їх я хтів би заохотити. не тих хто, щойно зайшов на сайт і опа — новачок і давай приз…
допоможіть з формолюванням
avatar

Scratch

  • 21 мая 2015, 12:03
+1
Ага, точно. І вони ще між собою змагаються.
От у них є серія випусків де вони катаються по Англії і готують/куштують місцеві традиційні страви. В них і показані досить не вибагливі по продуктам але прикольні рецепти.
Мені особливо сподобалось як вони готували щось по типу пиріжків на березі моря і для начинки збирали водорості прям на пляжі
avatar

Scratch

  • 20 мая 2015, 13:14
0
А от і ні. Щойно знайшов назву — «Брати-пекарі».
А щодо кухні, власне тому й пав вибір на англійську кухню, що вона виявилася не надто затійливою, а більш простою але з цікавинками
avatar

Scratch

  • 20 мая 2015, 12:07
0
Загалом пропоную закрити цю тему та активно приготуватися всім до наступного конкурсу і його обговорення. І мати на увазі, що доля конкурсів, флешмобів з призами і т.п. — це все лише у ваших руках.
А то ми підемо по шляху «диктатури»
avatar

Scratch

  • 16 мая 2015, 16:57
0
Яка ж я рада, що ви все-таки дійшли до цього висновку, хоч вам знадобилося на це майже 2 роки і ви вперто не хотіли тоді дослухатись, коли весь кукорамівський люд криком кричав, що їм цікаво з конкурсами, а без конкурсів не цікаво. Ми навть тоді голосування провели по опитуванню думки на рахунок потрібності конкурсів.
Ну не два роки, менше, але факт. Признаю що рішення було помилкове. Але ж треба і прийняти той факт що на той час конкурси треба було переосмислювати.
— не можу дати таке посилання, бо коли щось підходить одному, то не буде підходити іншому. Висновок може бути лише один: ви чітко формуєте правила конкурсу за 3 дні до початку. Ми ці правила підшліфовуємо за ці три дні, якщо є потреба. А далі кожен кулінар сам собі господар: підходять правила — приймаю участь. Не підходять — не приймаю.
Про це я й писав. Від тепер умови будуть оголошуватися заздалегідь.
Такого сайту ні в українському, ні в російському сегменті я не знаю. На 90% переможців там обирає адміністрація і навіть не пояснює за що. Це часто викликає обурення інколи тихе, інколи голосне. Але адміни там на це обурення взагалі не зважають.Тому що демократія думок( як у нас на Кукорамі)- це складний спосіб спілкування, але справедливіший(хоч і не ідеальний). А диктатура адмінів( як у інших) — це дуже простий спосіб керування сайтом для адмінів і часто малозрозумілі їхні рішення вибору переможців для кулінарів. Але… декому диктатура подобається більше, ніж демократія.Кожному своє і кожен відповідно свого сприйняття обирає собі певний сайт і їхні конкурси.
Дуже добре сказано. Ми хочемо робити демократичний сайт. І це дуже-дуже важко. Диктатуру ми робити не збираємося. Але зрозумійте всі — на демократичному порталі багато чого залежить саме від користувачів. Чомусь в нас досі (як у всій країні) не устоялося правило, що якщо хочеш щоб щось було — треба йти до цієї мети і робити. Всі проти корупції, але самі ж дають хабарі. Всі хочуть щоб біля під'їзду росли квіти, але не хочуть саджати. І т.д. Щось мене трохи занесло
Але саме тому мене дивує той факт що от наприклад Medunya, Vixen, Koenigin і пара інших авторів активно приймають участь у обговореннях, дають поради, критикують мене, роблять зауваження (і це потрібно насправді), пишуть мені ЛС по проблемних питання, в той час коли інші користувачі мені нічого не говорять і жаліються.
Конкурси — це дуже серйозна тематика. Не сидіть мовчки з думкою, що все одно виграє інший, буде по іншому, все одно все вирішено без мене! Звертайтеся і говоріть.
Тож… Для зручності користувачів, умови наступного конкурсу будуть оголошені 20-го травня. Щоб всі встигли їх продивитись і внести свої пропозиції. І потім не жалійтеся
avatar

Scratch

  • 16 мая 2015, 16:47
0
Це факт, Леся вірно підмітила.
avatar

Scratch

  • 16 мая 2015, 16:32
0
Ну, як я вже казав і не бачу в цьому нічого такого — я не ідеальний як і всі людиХоча і посада адміна змушує мене як ви вірно сказали відділяти любов від котлетАле тим не менш ваші рецепти мені дуже-дуже до вподоби. Я це серйозно.
avatar

Scratch

  • 16 мая 2015, 16:31
0
Сьогодні вечором перечитав всі коментарі і от вирішив написати свою думку.
В нас на сайті є дві проблеми: конкурси і їх відсутність
І це дійсно серйозна проблема. Бо, хай би хто там що не казав, конкурси і призи — це великий мотивуючий фактор, що зумовлює велику активність. І коли в нас конкурси проводилися щомісяця, то активність була висока як ніколи. Коли вони припинилися — відповідний ефект, хай би як хто не казав, що Кукорама просто супер і ми тут з-за спільноти і сайту. (одразу хочу прмітити, що мова йде не про всіх, але за багатьох).
Окрім того, конкурси це не тільки перемоги, а й програші, або не вигравання. Що зумовлює багато негативу як-то — обирати важко, умови погані, мають обирати не ми а вони, мають обирати не вони а ми, обирають несправедливо і т.п. Я визнаю свою помилку в цьому конкурсі і приношу всім свої щирі вибачення і якщо когось моя помилка ну дуже образила — готовий це компенсувати…
Але, саме за вашими проханнями ми зробили цей конкурс і в цьому конкурсі міняли правила й умови, прислухаючись до вас, щоб на майбутнє вивести більш-менш добру формулу об'єктивного обрання переможців. І…
Я не хочу надалі розводити демагогію і т.п.
Хочу лише звернутися до спільноти з декількома питаннями:
1. Дайте мені посилання на інший кулінарний сайт/сторінку де є приклад оптимального конкурсу.
2. Дайте мені посилання на інший кулінарний сайт/сторінку де умови конкурсів, сам проект та його розвиток формується та розвивається в залежності від побажань та порад користувачів.
Ці запити не в укір. Якщо є такі приклади, то я б хотів їх мати та використати як приклад для Кукорами.
avatar

Scratch

  • 15 мая 2015, 23:27
0
а ви думали це легко?
крім того, вже було і таке, в такому разі будуть підозри на суддівяк варіант можна брати в жюрі тих хто виграв у попередньому конкурсі, ае це лише при умові що буде багато учасників.
avatar

Scratch

  • 15 мая 2015, 19:06
0
я ж вже казав, що це «перший млин», надалі конкурс буде оголошуватися заздалегідь і протягов вже його дії умови не мінятимуться.
avatar

Scratch

  • 15 мая 2015, 10:14
0
думаю, з чого завгодно подібного, з міцних травинок, наприклад)))
avatar

Scratch

  • 15 мая 2015, 10:03
0
так оскільки ми тут все обговорюємо щоб зробити все кращим, в тому числі і конкурси, то ви, тобто автори, і є організаторами конкурсу
avatar

Scratch

  • 15 мая 2015, 08:33
0
чесно кажуч, я вчора до ночі з тим бавився. як на мене то в цілому ніби нормальний рендомайзер… в мене приблизно така сама статистика… приблизно воно так, якщо перелік з 10-11, то з 30 разів певний пункт випадає десь 3-4 рази. тобто шанси 1 до 10 що логічно
avatar

Scratch

  • 14 мая 2015, 10:15
0
так а я до чого — треба міркувати, пробувати, експерементувати. якщо м ине будемо оговорювати і обдумувати варіанти, то точно нічого не вийде
avatar

Scratch

  • 13 мая 2015, 21:17
0
ні, тут мається на увазі, що якщо в одному конкурсі декілька номінацій, то вигравший у одній в іншій у розіграші участі не бере, або якщо декілька розіграшів в одному конкурсі. поки що щодо не участі у наступному конкурсі мова не йде. бо дійсно учасників не лишиться
avatar

Scratch

  • 13 мая 2015, 20:16
0
подібним чином ми робили раніше, але бали виставляло жюрі. якщо буде нормальна активність конкурсантів/голосуючих то можна зробити і таким чином.
avatar

Scratch

  • 13 мая 2015, 20:05
0
нда… це вже я прогавив…
avatar

Scratch

  • 13 мая 2015, 20:03
0
Згоден. Прийнято до уваги.
avatar

Scratch

  • 13 мая 2015, 19:50